2014. január 16., csütörtök

Krízis...


Sziasztok!
Nehezen jönnek a szavak, mint, ahogy lassan több mint két hete…
Az elmúlt időszakban, mióta felraktam az aktuális történetem soron következő részét, egyszerűen nem megy
az írás! Borzalmas, hogy csak nézem a villogó kurzort, az üres fehér lapot, miközben ezernyi gondolatfoszlány száguldozik a fejemben, de megfogalmazni rendesen egyiket sem tudom. Mikor véletlenül mégis sikerül papírra vinnem valamit, akkor annak meg se füle, se farka, nem tetszik, „mert mégis milyen hülyeség ez” és már törlöm is ki… 
Az sem könnyíti meg a dolgomat, hogy vizsgaidőszakom van, de mondjuk, már csak egy nehezebb vizsgám van hátra, szóval írni lenne időm, már ha tudnék! De egyszerűen nem tudok, nem megy, ami egyszerre kétségbeejtő és elkeserítő! Úgy érzem, nem jön ki belőlem az a sok kreatív energia, vagy nem helyesen, amitől szinte szétrobbanok, persze csak képletesen. Szeretek írni, remek kikapcsolódás és nagyszerű hobbi, amit most, mintha „megfosztottak volna tőlem”!
Másrészről pedig, van még valami: egy másik, saját történet, melyet el szeretnék/szerettem volna kezdeni…
Már múltkor is megemlítettem, mikor adtam egy kis helyzetjelentést, sőt régebben már ki is írtam a „Hírek” menüpontba, noha akkor még fanfictionnek gondoltam. 
Azóta ez letisztázódott bennem, hiszen miért is ne írhatnám meg, saját magam által kitalált szereplőkkel, ha már minden mást én ötöltem ki és terveztem meg. ’Dolce vita’ vagy ’Imma change your life’ címen futott, de azóta ez is megváltozott már. Visszatérve: a szereplőket, a történetet, a kiváltó okokat, a sötét múltakat, szinte mindent kitaláltam és lejegyzeteltem egy füzetbe, de megírni egyszerűen nem tudtam és nem tudom! Még csak elkezdeni se! A prológus első sorával küzdöm már mióta, hiszen ami fejben jól hangzik az leírva kevésbé…
Megeshet, hogy csak nagyon rágörcsöltem! Ám szeretnék valami önállót is „alkotni”, szerintem megoszthatom veletek, hogy egy krimi lenne, egy gyilkossággal a középpontban, ami az örök városban játszódna, Rómában. A helyszínt illetőleg azért választottam az olasz fővárost, mert elkezdtem olaszul tanulni, ami szinte rabul ejtett! (Beleszerettem a nyelvbe és a kultúrába!) Noha minden változhat még, a jelenlegi helyzetet figyelembe véve, az is előfordulhat, hogy nem is lesz belőle semmi!
Szóval nagyon elkalandoztam, de a 8 bites szerelem következő része nem fog határidőre érkezni! Sajnálom! Próbálkozom vele, de erőltetni nem szeretném! Igyekezni fogok kilábalni ebből az írói krízisből, hiszen nagyon szeretem írni Bruna és Sergio történetét, amiből már nincs sok hátra! Valami nagyobb húzást terveztem a végére, csak meg kéne valósítanom, le kéne végre gépelnem épkézláb mondatokkal.
Remélem megértitek ezt a visszás és nehéz helyzetet, törekszem arra, hogy minél hamarabb hozhassam a friss, izgalmakkal és válaszokkal teli 5. fejezetet!
További szép hetet!
Puszi, Olivia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése