2013. július 6., szombat

Érdekességek II.

Sziasztok!:) Hoztam is nektek, - drága olvasóim -, a tegnap beígért és beharangozott érdekességek második részét, amiben a negatív karakterekről ejtenék pár szót. Mint bizonyosan tudjátok, - hiszen annyiszor elmondtam már -, holnap lesz az a csodás nap, mikor a blog egy éves lesz! Ezen nagyszerű alkalomból fel is fog kerülni a friss rész, mely dupla hosszúságú!:) Remélem az eddig posztolt apró meglepetéseket is szerettétek! (A frissre visszatérve még írom ugyan, de nagyon igyekszem és szeretném is befejezni holnapra!:):)) Ám addig is, itt van számotokra egy kis olvasnivaló!:)
Remélem várjátok már a holnapot, én nagyon!:)
Puszi, Olivia


Elöljáróban: szeretek mindig behozni egy-egy rosszakarót, vagy gondot okozó egyént, aki kicsit fel tudja pezsdíteni a történéseket! Noha igyekszem a valóság talaján maradni.



Elsőként akkor vegyük Marion Rochert, Aurora édesanyját
A rendszeres olvasók tudhatják, hogy Rori azért költözött el Franciaországból, mert az anyjával való kapcsolata nem volt valami fényes. Az első rész, legelső jelenete is erről szól, mikor a még kislány Aurora, „összejárja” az édesanyja által felmosott padlót, mely tett után a nő teljes kikel magából.
Ekkor bukik ki az a mondta is a száján, hogy a picilány tönkretette az életét az érkezésével. Még szerencse, hogy Barbara is ott tartózkodik, és a védelmébe veszi Rorit, ahogy majd azt a jövőben is tenni fogja! Marion nem igazán tud anyai érzéseket táplálni a gyermeke iránt, mert szerinte „az” elvette tőle a fiatalságát és megakadályozta a híres szobrász karrierjét. Persze azért a szíve mélyén szereti valahogy, az ő módján. Érdekes volt az ő karakterét írni, hiszen nem vagyok anya (nem is szeretnék „ilyen típusú” lenni), így sokat kellett néha agyalnom és gondolkoznom, hogy az ő szemszögéből ez hogyan hangozna, és főképp miképp élné meg, majd reagálná le az adott szituációt. Érdekfeszítő utazás volt!
A szülinapi részben a nőnek még fontos szerepe lesz! Már csak az a kérdés, hogy ismét botrányt okoz, vagy valami folytán visszafogja magát!? Ígérem, kiderül és remélem, hogy meglepetést tudok vele okozni!



Következzen Vilma Perez!
Ő az a nőszemély, aki a BCN Galleríában megkeserítette Rori életét és ő volt az, aki kiszivárogtatta a sajtónak, hogy Xavinak a leányzó, a barátnője. Hovatovább meggyőzte Rickyt, hogy szálljon versenybe a leányzóért…
 Őt tipikusan a féltékeny rivális szerepében szerettem volna ábrázolni, ezzel is megmutatva Aurora kicsit „keményebb”, nagyszájú énjét, aki meg meri védeni magát az alaptalan támadásoktól és féltékenységi hisztiktől. Bevallom elsőként Vilmának a „főgonosz” szerepét szántam, sok-sok kavarással és botránnyal együtt, ami sorra keserítette volna meg Rori életét.
 (Még az is felrémlett bennem, hogy elcsábítja, elhízelgi a leányzótól Xavit, ám azt meg a labdarúgó karakterével nem tudtam volna összeegyeztetni…) Az események azonban más, szerintem jobb irányba terelődtek. Vilma csak elindította a lavinát…, azonban sosem lehet tudni, hogy mikor bukkan fel ismét! Azt meg főképp nem, hogy milyen szerepben!



Most pedig jöjjön Ricky
Hűű, az ő karaktere totális átalakulás ment át! Az elején csak egy epekedő, „vesztes” barátot szerettem volna ábrázolni - aki mindenképpen pozitív -, ám a megcsalás után, már felrémlett bennem, hogy mi lenne, ha összehoznám őket Aurorával. 
Mikor visszaolvastam a Vilma által feltüzelt, kissé ittas Ricky-s jelenetet, mely sugallt némi agressziót és erőszakot, már tudtam, hogy ezzel még operálni fogok. Majd egyszer csak azon kaptam magam, hogy bizony azt az ominózus részt írom. Szerintem az egy remekbeszabott jelenet lett, meg vagyok vele elégedve, noha nem a boldog lét ábrázolását tartalmazza. Az a jelenet számomra a megcsalás utáni váratlan csúcspont – mivel ki gondolta volna, hogy pont a megbízható, hűséges típusú Xavi fogja megcsalni Aurorát… - után egy másik katartikus pillanatot mesélt el. Főleg, hogy közvetlenül az után történt, miután ismét egymásra találtak a szerelmeseink. Éles váltás volt a javából, noha sejtetni véltem, hogy valami történni fog. Ezek után éreztem azt, hogy megtette a karakter a rá kiszabott feladatát, így ideje ’elintézni’. (Ő már elintézve is marad…)



Kerüljön most sorra Mirjam Vega!
Ő az a személy, aki „elérte”, hogy megcsalja vele Xavi a szerelmét. Mikor eszembe jutott a ’hűtlen szál’- főleg, hogy a férfi fogja elkövetni -, akkor hatalmas gondba kerültem, ugyanis a focista karaktere egy végtelenül lojális, családcentrikus és nyugodt embert takar. 
Nos ebbe kellett valahogy beleszőnöm a  megcsalást. Elkezdtem törni a fejem, hogy általában a félrelépések mikor szoktak bekövetkezni…Éreztetni akartam mindenképpen, hogy a férfi józanul, önmagától nem tette volna tönkre a végre megtalált boldogságát! Mirjamot sem akartam vajmi szörnyű embernek ábrázolni (noha drogot tett a középpályás italába), inkább csak csapdába esettnek, mégpedig a tudatmódosítók és az alkohol által. Ezért is írtam bele, hogy a férfi elment hozzá az elvonó ideje alatt, mert „ő is érezte”, hogy a nő ezt „nem szándékosan tette” és legfőképp most segítségre és támogatókra van szüksége. No ebből is lett persze bonyodalom, amit Mirjam már tisztán megpróbált elintézni Aurorával, ám Rori végtelenül makacs volt és hitt az érvei igazában. (Azokat én is igaznak érezném, ha velem történt volna.)



Következzen most: Isabell Carlos.
Mindenképpen valami elviselhetetlen barátnőt szántan a főhősnek, hogy semmi kétsége ne legyen, mikor Rori visszatér az életébe! 
Talán, a „mackózásával” sikerült is kifejeznem ezen szándékomat. Egyéb remek tulajdonságai voltak még a nőszemélynek, mégpedig rendkívül számító és pénzéhes volt, ám kissé buta módon. Hiszen mindig ösztönből, az első érzelmeire hallgatva cselekedett, nem gondolva bele a következményekbe. Egyszóval nem egy intelligens gonosznak szántam, csak mérsékelten tudta behálózni a középpályást, valami pótlékot nyújtva neki. Végülis a saját ostobaságától bukott le a tévéshowban, ez pedig nem vall valami kifinomult ’aranyásó nőre’. Amilyen hamar jött, olyan hamar el is tűnt a színről.



A végére maradt a legfrissebb és egyben legutolsó kellemetlenkedő. Ő lenne Alex Hernández, Xavi testvére. 
Vele még terveim vannak, ám mindenképpen azt szeretném vele kapcsolatban éreztetni, hogy bekattant neki valami…

Folytatás holnap, a szülinapi részben!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése