2013. február 15., péntek

??

Sziasztok!:):)
Még nem a frissel jövök, de a következő bejegyzésem már nagy valószínűséggel  a 19.részt fogja tartalmazni sok-sok izgalommal fűszerezve!:)
Szóval, visszatérve a mostani bejegyzésem lényegére, még alvás előtt gondoltam szörfölgetek  a neten, mikor ebbe a képbe futottam. Nem a jelenlévőkkel van baj, na jó lehet Dani személye miatt nem tudtam megállni a dolgot, de máson is, ezt a lábbelit megkritizáltam volna! Mégis , hogy néz ki? Értem, tudom, ízlések és pofonok, de akkor is!!! Lilás-sárgás szinte utcaszéli (sajnálom, kismamát nem igen szeretnék ilyen jelzővel illetni, de ez a cipő...ocsmány:O) csizma, rövid szoknya...

Szörnyű ez a szerelés! Más nő miért tud ízlésesen és ragyogóan felöltözni áldott állapotban!? Szerintem nézegetnie kéne, ilyen divatos kismama blogokat, vagy tanácsot kéne kérnie stylistoktól. Vagy bármit, csak ne jelenjen meg ilyen outfitben mégegyszer, a világ egyik legjóképűbb focistája oldalán!
Az igazat megvallva Cesc se viszi túlzásba mostanában...lehet van összefüggés...
Elnézést, akit ezzel a kissé felháborodott irománnyal megsértettem, de ezt valahogy ki kellet adnom magamból!:) És igen elismerem én sem öltözöm mindig úgy, mintha a Vogue legújabb számából léptem volna ki, csakhát én nem vagyok "ismert, hírhedt, celeb" vagy mi!:)
Puszi, Olivia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése