2013. január 11., péntek

Díj!:)


Elsőként: nagyon köszönöm mindenkinek, aki rám gondolt!:) Kár, hogy visszaküldeni nem lehet!:)
Köszönöm még egyszer nektek: Lonzita, Titania, Tia


Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Szeretek titokzatos lenni, így nem árulnám el!:);) Az Olivia „álnevet”, azért vettem fel, mert tetszik a hangzása, a ritmikája. Olyan „nyugodt magabiztosságot” áraszt! Ha kimondom, mindig egy bizonyos pasztell zöld árnyalat jelenik meg a „szemeim előtt”.
Becézése: Oli. Ez olyan rövid és huncut, azért kedvelem. J
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Így konkrét dalt nem mondanék, hiszen nálam ez nagyban hangulatfüggő.  Inkább olyan „dalaim vannak”, melyek megérintenek, elgondolkodtatnak. Főleg a szövegük!
Néhány ezek közül:
Puskás Peti: Léggömb
Csodálatos szövege van! Ő számomra Mo. egyik legtehetségesebb és legőszintébb énekese! Abban a bizonyos tehetségkutatóban nem szerettem, de azóta felnőtt és lenyűgözött engem! Szerintem igényes, amit csinál!
 Micsoda mondanivaló:
„Csak a szél, ami játszik velem
Egy árva léggömb az én szívem
Csak a szél, ami játszik velem
De te kegyetlen szél, csak te vagy nekem…”
Christina Aguilera: I’m Okay, Walk away, Cease Fire, Blank Page, Oh mother, Castle Walls (Ft. T.I.)
Szerintem ő a világ egyik hangja! J És akkor mindent elmondtam róla… (Nem értem miért a súlyával kell foglalkozni, inkább a dalaira figyeljetek!:))
Hair: Let the sun shine in
Bármikor meghallom ezt, az egyébként „vidám”(nem tipikusan szomorú a dallama, inkább olyan emelkedett) hangszerelésű számot, elszorul a torkom! Berger…L
Aki, még nem látta ezt a klasszikust, az pótolja!:) Imádom, imádom!:)
A7x: So Far Away, Seize The Day, Dear God
Matt hangja karcos és megindító, nagyon szeretem.
3. Félsz a sötétben?
Nem igazán.:)
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen!
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Párszor beégtem már a nekem tetsző srácok előtt…:D Ám, már „kinőttem” azt a korszakomat, szerencsére!:) Lehet csak megfontoltabban viselkedem…
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem! Mert hiszek abban, hogy amit vizionálsz, az valóra is válhat…
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Csak egy nap a naptárban!
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igen, van. Szerintem az embernek, legyenek titkai, ami csak az övé. J Persze, csak apróságok, nem hatalmas horderejű dolgok…
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Ami, tetszik, az tetszik és kész!:) Nincs apelláta!:)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Gondolom, igen, mikor kisbaba voltam!:)
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
 Ha az alkotásaim révén lennék az, akkor örülnék neki! Ám ilyen „celeb” nem szívesen lennék!
Hogy mit tennék? Még keményebben dolgoznék, hogy példát mutassak. Azonkívül pedig élvezném a hírnév általi lehetőségeket.
12. Szoktál álmodozni?
Igen, elég sűrűn!
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem igazán az esetem…Nincs benne semmi férfias, még kölyök!
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Még nem igazán aktuális téma!:) Bár én fiús anyukának képzelem magam! Talán: Bendegúz v. Boldizsár…de ez még a jövő zenéje!:)
15. Adni vagy kapni jobb?
Szerintem mindkettő!:)
16. Titkom: Maradjon az enyém!
17. Bakancslista:
Eljutni Barcelonába, elmenni egy Barca, illetve egy Bayern meccsre. „Élőben” egy VB-n vagy egy EB-n szurkolni. Rendesen megtanulni franciául, elsajátítani a spanyolt „társalgó szinten”. Egy szilvesztert Sydneyben tölteni. Ibizán bulizni, kijutni a Tomorrowlandre. Közös fényképet készíteni és pár szólt váltani vagy „millió” rám hatást tévő emberrel! :)
Akiknek küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése